Design by Rania Rönntoft

En dag utan pjäxor

Fötterna måste vila, solen lyser, mamma och pappa vill ut i längdspåren innan de ska sätta sig i bilen och fara hemåt igen. Så efter en fruktost framför vasaloppet klädde vi på oss. Jag och Marcus bylta på lite av varje och mamma och pappa tog av sig lager efter lager. De skulle ut i spåren och vi skulle gå och njuta av fjällen. Så kom vi tillslut till Nipfjället och tog oss upp på kalfjället. Och vad det var vackert. En överlycklig pudel som bara studsa, lite missnöjd över att mamma och pappa stack iväg utan oss, men efter ett tag försvann den oron och ersattes av glädje att få leka i snön.









Om förmiddagen gjort mig lycklig? You bet!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback