Design by Rania Rönntoft

Mitt i röran..

Att vara i Borås innebar många att träffa och mycket att hinna, på väldigt kort tid. Men första kvällen var jag verkligen bara hemma. Mös med djuren, prata med mamma och satt sedan vid datorn. Och kollade igenom min blogg, medan jag gjorde detta tänkte jag väldigt mycket. Dels på hur rörig mig blogg egentligen är. Ingen vidare struktur i inläggen, varken vad jag skriver om eller hur jag skriver om saker. Helt temalös och helt plötsligt lägger jag in nån halvkryptisk kommentar om man inte pratar med mig varje dag. Och det kanske inte är så smart? Eller är det det? För frågan jag framför allt ställde mig är varför jag skriver och vad jag vill skriva om.

Utan tvekan skulle jag kunna ha en renodlad bakblogg, eller bokblogg eller skidblogg. För att inte nämna djurblogg eller reseblogg: En gång i tiden (då jag inte bara sprang runt i underställ och mössa) skulle jag också kunna ha en modeblogg. Men på nåt sätt är det inte riktigt jag. För jag håller mig inte till en sak, jag studsar från det ena till det andra, mitt i ett steg kan jag plötsligt vända om bara för att jag kom på nåt annat som lockar för stunden. Jag engagera mig i mycket, och gör mycket olika. Därför skulle jag inte kunna ha en renodlad blogg, för jag håller mig inte till en sak i livet, jag består av mycket. Tolka mig rätt, jag menar inte att alla som har renodlade bloggar ägnar sig åt endast det, men jag är för rastlös och nyfiken av mycket att JAG inte skulle klara av det.

Helt enkelt behöver jag få skriva av mig med lite av varje i min blogg, lite av varje från min vardag. Det är därför jag skriver-
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback