Design by Rania Rönntoft

Söndagmorgon

Melodifestivalskväll igår, som så många andra i Sverige, och liksom n'stan halva Sverige tyvkte jag att rätt låt vann. Så, då var det sagt och jag kan börja skriva lite om vad som sker hör i Idre. Marcus ligger uppe och sover, om en timme ska vi upp till fjället med Liza och Viktor och åka lite. Två blåa ben är resultatet efter förra veckan och gårdagens snowboardåkning, och idag fortsätter det. Bara för att jag inte kan ha pjäxor betyder det inte att jag inte kan ha boots. Sen blir det jobb i hyran på eftermiddagen och det är mer eller mindre min söndag so far. Nu upp och väcka sömntutan och sen bär det av upp i backarna!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback