Design by Rania Rönntoft

Att rida

 
 
"Jasså så du har jobbat med hästar nu? Det är väl bara att plocka skit och sen sitta där uppe på ryggen?" Att det är mycket skit(bokstavligt talat) det stämmer väldigt väl, men det där med att bara sitta på ryggen? Ja om det vore så skulle det väl inte vara någon utmaning eller glädje? Nä lite mer (läs gigantiskt mycket) får man allt jobba, tillsammans. Du och din häst. I vilket fall, titta och njut eller inte, det väljer du själv men bra klipp kan jag lova.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback