Design by Rania Rönntoft

Halkar efter

 
Har ar jag, pa mattan I vardagsrummet, dar jag och Scotty allt som oftast spenderar var lediga tid I huset. Och inser att det har med att blogga och vara hemma var svarare an jag trodde. Bra, snabbt internet. Mycket tid att bara komma ikapp, skriva lite mer om Australien och Bangkok samt allt jag har for mig nu. Men oj vad mycket spring och don jag har for mig. Och vad mysigt det ar att bara gosa med min lilla katt eller min alskade hund. Vad harligt det ar att aterigen springa runt I Bramhult eller pyssla med diverse smasaker. For att inte saga traffa alla gamla vanner, saklart. Sa jag halkar efter har, men det far bli som det blir nu tyvarr.
 
I eftermiddag aker jag till Stockholm och tillbaka pa tisdag igen, for att sa pa kvallen aka direkt ut till familjen torp och stanna dar tills pa torsdag. Sa vad som sker har fa vi se. En dag I taget helt enkelt.
 
Men, var pa min forsta cykeltur I Sverige for detta ar igar. Superharligt! Roser pa kinderna, mossa, vantar och halsduk. Mysigt!
 
 
 
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback