Design by Rania Rönntoft

Mitt upplagg

 
Att ta igen ett halvar alltsa, inte det lattaste inser jag. Framfor allt inte ett halvar som detta. Wojwoj. Men har nu kommit upp med en plan, tre inlagg till fran Hotham, ett om min vardag. Ett med bara lite festbilder osv och sa det sista med det jag tycker att jag missat och Verkligen maste fa med. Darefter tar vi ett inlagg med roadtrippen som blev efter sasongen och nagra om hur jag tog mig dit jag ar idag. Sen borde jag vara ikapp, verkligen inte. Men lite mer ikapp, tillrackligt for att fa det att duga iaf.. Undrar du nagot, fraga!
 
Sa nu sitter jag har, inne pa en liten mysig restaurang/cafe i Dounsbourough och ska skriva har jag tankt. Flyr varmen och stranden denna sondag och ska skriva, skriva, skriva tills det ar dags for bbq och ol. Vilket ar om sadar tva timmar da vi alla borjar mellan 3-5pa morgonen.
 
Och sa har ser det alltsa ut, och har inne ar det svalt och skont, fast inte kallt.
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback