Design by Rania Rönntoft

Onsdags yoga

 
Tankte att ni skulle fa reda pa vad jag underhaller mig med efter jobbet en onsdagkvall, yoga. Denna helt fantastiska traning som bara strechar, strechar, styrker och okar talamod nagot fantastiskt. Att bara fokusera helt och hallet pa kroppen, hur det kanns, vad som kanns bra, daligt, straker det tillrackligt? Kommer jag ihag att andas ratt i takt med rorelsena? Och hur skont det kanns i alla muskler och leder nar passet ar over, hur trott huvudet alltid ar och hur leendet finns dar atomatsikt. For det ar sa avslappnande och givande.
 
Sahar ser det alltsa ut dar jag haller till:
 
 
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback