Design by Rania Rönntoft

Sammanfattning 2012

Jag vet, vi ar redan langt inne i 2013, men det betyder inte att 2012 inte varit, sa battre sent an aldrig och har kommer en sammanfattning fran 2012, bara for att det ar sa himla enkelt att svara pa lite fragor
 
Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut? Flog till Australien.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej?

Dog någon som stod dig nära? Min alskade alskade farmor <3

Vilka länder besökte du? Frankrike, Monaco och Australien, mellanlande i Kina ocksa fast det raknas kanske inte

 

Var det något du saknade år 2012 som du vill ha år 2013? En egen hund, eller hast. Fast kommer nog inte skaffa nagon iar. 2014 far bli aret! Oavsett vilket land jag lever i.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 15april

Vad var din största framgång 2012? Att jag overlevde att mista min farmor och sa nagra manader senare bli dumpad av min pojkvan. Att jag tog mig vidare och inte flydde till Sverige, utan skaffade mig ett liv och en vardag i Western Australia

Största misstaget? Att jag inte akte fran Idre till Hemsedal pa nyarsdagen.

Bästa köpet? Oj. Mina flipflop!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag fick se delfiner simma 1-2meter bredvid mig nar jag red i havet!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Valdigt mycket tonarsangest ala Emmie 17ar var tillbaka. Sa manga tarar och dagar jag inte minns nagonting av, dar jag behover bilder, sms och dagboksinlagg for att veta, men minns anda inte. Sa ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer? Berattat for folk hur mycket jag tycker om dem. Hur manga fantastiska manniskor jag har runt omkring mig som kanske inte ens vet att de ar sa fantastiska.

Vad önskar du att du gjort mindre? Tankt varfor. Han gjorde slut, det finns inte nog med varfor sa man behover egentligen inte tanka varfor i huvudtaget, men det gjorde jag. Alltfor manga ganger.

Blev du kär i år? Nope

Favoritprogram på TV? Homeland

Bästa boken du läste i år? Jadu...

Största musikaliska upptäckten? Vet faktiskt inte.

Något du önskade dig och fick? Ett fantastiskt avslut pa aret!

 

Något du önskade dig och inte fick? Ett sista samtal med farmor.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?  Fick frukost pa sang, akte skidor och hade en riktigt riktigt fin 23ars dag!

 

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Sa manga saker.

Vad fick dig att må bra? Nara och kara, djur, hav, fjall och kangurur

Vilken kändis var du mest sugen på? Alltid Johnny Depp

Vem saknade du? Min lillebror!

De bästa nya människorna du träffade? Mimmi, Malin, Nathan, Hugo och Raquel. Utan tvekan.

Mest stolt över? Att jag hittade ett helt fantastiskt jobb mitt ute i buschen och att det bara blir battre.

Högsta önskan just nu? Att jag ska lyckas klura ut min framtid.

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Jonatan

Saknar dig med. Tycker allt att du får tröttna på Australien snart!

Svar: du far ta dig hit!
Emmie Roos

2013-02-10 @ 16:20:10

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback