Design by Rania Rönntoft

Vattenfallsutflykter

 
 
Sista veckan i Hotham jobbade inte jag, inte en enda dag faktiskt, och sa var det fa som gjorde. Alltsa hittade vi pa annat spannande. Har kommer ett urval av bilder fran vara utflykter. Tre svenskar och en britt. Blonda tjejer = svenska tjejer, eller hur var det nu egentligen? I detta fall stammer det iaf, men inte sa ofta annars.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla bilderna ovan ar fran vattenfallet i Omeo, dit jag, Malin, Njorn och Rachel begav oss. Ett antal klattrningar, hasningar, rivandes pa taggbuskar och spanande fran avstand var vi sa sa nara vi kunde komma utan att vara i det. Fantastisk utflykt och superharlig dag!
 
 
 
 
Jag, Malin och Bjorn gjorde en miniutflykt till Room with a wiew som var bara si sa dar 15minuters promenad fran hemma. Och lyckades vi inte pricka in ratt dag och tid? Precis innan ett ovader var pavag in, perfekt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Och har har ni vattenfallet i Dinner Plain, precis bakom husknuten mer eller mindre. Man kunde inte se det, eller hora det fran hemma, men nara ligger det. Ofta gar man bara till utkiksplatsen som ar kanske en 500m fran vattenfallet, men vi ville komma hela vagen ner, samt sedan aven klattra upp och folja backen en svang.
 
Tre harliga utflykter nar varen ar framme och med den sa varkanslorna och aventyrslystnaden.
 
Enjoy och njut av eran tisdag.
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback