Design by Rania Rönntoft

Maila, soka, planera och bestamma

Om tva veckor pa tisdag drar jag vidare! Da ar det dags for mig att tacka WA for allt och se vad mer Australien har att erbjuda. Sa nu kikas det pa alternative reserutt, platser jag vill besoka, sevardeheter att kryssa av och upplevelser att minnas. Vart vill jag egentligen och hur mycket har jag rad att lagga ut pa det? Mycket att bestamam och planera. Nastan lite val mycket, men pa det dar riktigt bra sattet ni vet. Sadar sa det kittlar lite I magen av pirr, gladje och spanning. Sa biblioteket ar min destination denna regniga(!!!) sondageftermiddag och om en timme ar det dags att rora pa sig for lite sondagsmiddag. Trevligttrevligt.
 
 
 
Det lilla rufstufstroll som ar jag. Glad sondag pa er!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

Åh, fan vad du gör helt jäkla rätt som bara drar runt - lova att blogga när du vet nästa destination! :)

Svar: Sa fort jag vet skriver jag, an sa lange ar det bara planer sa dem haller jag for mig sjalv tills det blivit mer konkret :)
Emmie Roos

2013-03-10 @ 10:14:50
Website: http://raniamaria.eu/blog
Name: Jonatan

Blond du är! Och brun! Det är inte jag

Svar: Visst ar jag, kanns bra for omvaxlings skull ;) men du har ju vinter nu, da blir man inte brun.
Emmie Roos

2013-03-10 @ 18:23:05

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback