Design by Rania Rönntoft

Torsdagstrott

Idag ar jag trott. Ni vet, sadar seg I kroppen dar det kanns som att varenda rorelse man gor tar all den lilla energi som finns dar nanstans inom en. Nar man bara vill krypa ner under tacket, se en bra film, eller lasa en bok, med massa onodigt gott bredvid sig. Sa det ar précis vad jag agnar mig at nu sahar efter jobbet. Molar I mig massa gotta och bara vilar kroppen min.
 
Samtidigt som jag kikar lite mer I detalj pa vilka datum jag ska resa till och fran olika platser, vilka dessa platser kommer bli och vad jag ska ha for mig dar. En plan borjar ta form och nu ar det bara detaljerna som ska fixas och biljetter att boka. I eftermiddag maste jag aven provpacka min ryggsack och se hur mycket som inte far plats. Och darefter ar det bara att borja rensa och valja.
 
Ser verkligen fram emot att borja rora pa mig och se nya aventyr! Vet att jag kommer sakna hastarna och mitt liv har nagot ofattbart sinnesjukt mycket, men ar sa himla forvantasfull och nyfiken pa vad som vantar!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback