Design by Rania Rönntoft

Duracell kanin

Idag har det varit effektivt värre på Stillegården, framför allt framåt eftermiddagen, men i stort hela dan. Bullbak, pajlunch, avstämning av kassan, försäkringssektion, poolförrådsrensning, storstädning i alla kökhyllor och luckor, invändigt som utvändigt, samt genomgång och utrensning. Sopning av gångar, handlingslista skriven, en maskin tvätt körk, upphängd, torkad och vikt. Diskning av det mesta + lite till och slutligen dammsugning och våttorkning i köket. Många koppar kaffe och minst lika många glas vatten har tjänat som bränsle åt både mig och Ann-Charlott som systematiskt betat oss igenom minst två hela arbetsdagar på knappt en. Ibland är det bra att sova lite, man måste hålla igång för att orka med. Och ändå har vi haft 5besökare som varit här för första gången, så rundvisning har även hunnits med. Plötsligt händer det.

Och nu har vår kära norska återvänt till Frankrike, så därför beger jag mig.
Ha en härlig torsdagkväll!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

wiie kul att ni jobbar på men ta hand om er! hälsa cecilia och ann-charlotte samt kattmon! <3

2010-06-04 @ 00:13:16
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback