Design by Rania Rönntoft

Study

Då sitter man hær framfør ett norskt skrivbord, med tanken att gøra lite vettigt, typ læsa infør høgskoleprovet. Men se, det går inget vidare. Har det fø inte gjort alls ikvæll, blev først en vænda till cap3000 dær en t-shirt, och en fødelsedagspresent inførskaffades, och så ær jag hær. Fattar inte riktigt vart tiden tatt vægen. Har varit såhær hela dan, så undrar om det ær nåt i luften eller så. Hela dagen har jag varit efter, jobbat som en tossa, bakat bullar under personalmøte, sprungit fram och tillbaka mellan barn och førældrar, stædat hær, plockat fram påskgodis dær osv. Och snabbt på cykeln før att dra till Cecilie. Och nu ær klockan snart tio. Je comprend rien.
Menmen, inte mig emot, før ær pigg och glad och snart, om bara typ 14timmar landar Krook i Nice! Virrig som alltid sæger jag dærfør ciao!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

haha vem lurade du och hur?



lugnt, du lurade mig tillräckligt förra året med att du köpt en häst haha XD



saknar dig med <3

2010-04-02 @ 23:12:33
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback