Design by Rania Rönntoft

Godmorgon!

Nu äntligen får jag snart ge mig ut i backarna igen! Igår började skidlärarutbildning, steg 1, dag 1, åkning hela dagen och teori på kvällen. Och inatt har jag vaknat flera gånger av att jag vill ut och åka, och har nu varit klar i över en halvtimme, färdigäten och ihoppackad, och ska bege mig om ca 25minuter... Sen får jag äntligen åka igen! Hela kroppen riktigt spritter sådär härligt ni vet, och bara längtar ut i backarna och kylan! Armen är inlindan och jag har tagit Ipren så förhoppningsvis ska även den hålla sig i shakt. Nu ska jag se om det finns något annat jag kan underhålla mig med i några minuter, kanske kolla lite på fjällen som lyser fram igenom det mörkblåa.. Ja så får det bli!

Cherioos!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

Glöm inte ta bilder! :D

2010-11-30 @ 09:58:54
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback