Design by Rania Rönntoft

Tillbaka i Dalen

Då var man hemma igen efter en fantastisk vecka med mycket sol, skidåkning, glädje och leende. Resultatet av detta är googlebränna på alla, sönderbrända på vissa. Skidglädjen är tillbaka och vår kursledare för steg 1 vet hur vi åker i dagsläget. En ny jacka har införskaffats och vi tog svängen förbi Sälen på hemvägen för att inföskaffa lite nödvändiga livsmedel.

Så där gick jag med 4överlyckliga köttätare för att man kunde köpa tre paket bacon för 40kronor. Och även jag tyckte det var billigt och uppmuntrade dem att köpa mycket. Vart är världen påväg?







"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback