Design by Rania Rönntoft

Tack Hemsedal!

Då var det dags att säga hejdå, eller de mesta kramarna har redan delats ut och imorgon blir det att titta på fjällen en sista gång. Se upp mot vattenfallen, skidsentret, ner i byn och ta ett djupt andetag. Sedan beger det sig mot svensk mark och Borås. Hem till familj och djur. Bort från skidor, vänner, afterski, sol och fjäll. Minnas ett fantastiskt halvår och njuta av mammas omsorg och mat. Ta itu med en sliten kropp och vara hyper av en lugn tillvaro efter ett liv på språng.

Jag kommer sakna det.

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

yaaaaay~~! ses på onsdag?! :D

2011-05-02 @ 23:34:08
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback