Design by Rania Rönntoft

Projekt på ingång

Så sitter man här, hemma efter jobbet och försöker klura ut roliga småprojekt att stimulera mig själv med. Och tro det eller ej, men det går förvånans värt bra, kanske för bra? Hm. Passar i alla fall på att lista dem här nu när ideerna flödar.

  • Måla morfars stol (uppdrag, så räknas egentligen inte)
  • Återuppta tecknandet och ha något att följa, ett tema eller ett mål
  • Skriva klart listan
  • Jobba med kak och tårtdekortaioner
  • Börja skriva mer privat, kanske införskaffa en dag-för-dag dagbok igen
  • Göra collage och bildblock
  • Sticka
  • Göra smycken
  • Följa familjens fotspår och "make some magic"


Ja som ni ser har jag lite småprojekt jag kommit på. Men detta är endast sånt som gäller när jag är hemma, träna hör bland annat inte hit. Bara så ni vet.


När inte ens viljan klarar av smärtan får man hitta på annat..
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback