Design by Rania Rönntoft

De finaste från Frankrike

Igår var dagens som spenderades i en blå liten bil. Allt för att komma tillbaka till Borås lagom för att jobba klart det sista här, julstöka, gosa med älsklingshunden min och fira jul med familj.

Idag var dagen jag sprang runt leende på jobbet, för det är ju för fantastiskt där. Sista dagen imorrn och då blir det julfest med ungdomarna! Snabbt som en vässla begav jag mig sedan mot Göteborg för att där ta en sen lunch med Cecilie och Josse. Två av de vakraste jag lärde känna i Frankrike. Och mitt i julruschet sprang vi även på Lina! Även hon en av de fina från rivieran. Gissa om vi var förvånade.

 

Nu sitter jag här, med julbak och färdigklädd gran runt omkring mig, missa avsnitt på julkalendern som ska tas igen och två listor som det skrivs på för fullt. En om vilka julklappar som ska införskaffas och en om vad jag ska köpa med mig hem till vårt hus i Idre.

 

Snart är det jul. Det känns bra.

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

Låter härligt! Jag är klar med julklapparna (vill köpa mer men har inte råd) och de är inslagna och rimmen är gjorda. Granen kommer imorgon. Har en mugg varm glögg bredvid mig och massa tända ljus.



Julen är allt bra mysig. Längtar till fredag då Andreas kommer hit bara :)

2011-12-21 @ 22:12:54
Website: http://raniamaria.eu/blog
Name: Cecilie

Takk for en herlig dag :) Nå er jeg og hjemme. Veldig koselig å se deg/dere igjen :D GOD JUL!! Hils mor og far og :)

2011-12-21 @ 22:36:38

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback