Design by Rania Rönntoft

I väntan på medicinen

Då var jag hemma från jobbet, och ska så vara hela veckan enligt frabror doktor. Har man känsliga lungor, astma och det är ruggigt ute, då ska man inte förvärra saken genom att jobba när allt i kroppen säger nej. För att citera hans ord. SJälv tycker jag inte alls att kroppen har sagt ifrån, bara hosta och att jag inte har nån röst då men. Så nu sitter jag här. Rastlös, hostig och bara väntar på att hostmedicinen ska göra sitt och få mig att somna, dåsigheten borde komma ganska snart. Fram tills dess försöker jag låtsas att jag inte är rastlös. Det gör jag med en bild, så kanske ni får bilden av mitt sinnestillstånd just nu. Fast bilden togs för någon helg sedan, av Rania en mycket trevlig kväll.


"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Emelie

sv: Ah! Eller hur! Han var så himla himla fin, och allt var så fint. Haha. Som du säger, sinnessjukt bra!

2011-11-26 @ 13:23:26
Website: http://matomspunnet.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback