Design by Rania Rönntoft

Fnitterifnitt

Ni vet ibland när man är med sin mamma, och bara fnissar, känner hur sprallig man blir igen och hur båda liksom tycks bli några år yngre bara genom en blick eller tanke. Så var det häromdan när vi firade mormor. Helt plötsligt var det inte riktigt lika kul längra och vi behövde underhålla oss lite. För en gångs skull var det inte jag, utan min mamma som föreslog att jag skulle ta fram kameran och Elin var inte sen att joina oss i bilden. Två glada biler bjuds alltså på här.
 
 
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback